Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Reaper of Souls - wiele nowego o pierwszym dodatku do Diablo III
Na imprezie BlizzCon zaprezentowano pierwsze konkrety odnośnie Heroes of the Storm oraz zapowiedziano dodatek World of Warcraft: Warlords of Draenor. Studio Blizzard Entertainment nie zapomniało jednak również o projektach ujawnionych wcześniej. Jednym z nich jest rozszerzenie Diablo III: Reaper of Souls. Twórcy ujawnili sporo świeżych informacji na temat tego projektu, zarówno w wersji pecetowej, jak i konsolowej.

Podczas zabawy wybierzemy między dwoma trybami – kampanii oraz przygodowym. Pierwszy z nich zaoferuje tradycyjną zabawę i położy nacisk na linową opowieść. W sumie będzie to dokładnie to samo, co znamy z podstawowej wersji Diablo III. Nowością jest natomiast tryb przygodowy. Usunięto w nim większość elementów fabularnych i umożliwiono pełną swobodę podczas eksplorowania świata. Ma to ułatwić życie przechodzącym grę wielokrotnie użytkownikom, którzy nie mają ochoty po kilka razy oglądać tych samych scenek i wysłuchiwać tych samych dialogów. Co godne pochwały, gracze będą mogli w każdej chwili przełączać się między obydwoma trybami. Dodatkowo Blizzard odblokuje wszystkie poziomy trudności.

Okrojona fabuła i większa swoboda nie będą jedynymi atrakcjami, jakie zaoferuje tryb przygodowy. Dodatkowej zabawy dostarczą tzw. zlecenia, czyli opcjonalne losowe cele do zrealizowana przez gracza. Każdy akt posiadać ma własny zestaw takich misji i za każdym razem otrzymamy nowe wyzwania. Jako przykłady podano np. zabicie unikalnego potwora lub bossa, oczyszczenie podziemi czy ukończenie wydarzenia takiego jak Ostatni bastion starożytnych. Wykonanie zlecenia nagrodzone zostanie nie tylko punktami doświadczenia i złotem, ale również specjalnymi legendarnymi przedmiotami, niemożliwymi do zdobycia nigdzie indziej.

Ponadto w trybie przygodowym pojawią się tzw. Szczeliny Nefalemów (znane wcześniej jako wyprawy po łupy). Będą to losowo generowane podziemia, z których każde powinno zapewnić około 10-15 minut zabawy. Losowość obejmie wszystkie elementy tych misji, w tym układ korytarzy, ilość pięter (maksymalnie dziesięć), lokacje potworów i skarbów, pogodę, oświetlenie oraz czekającego na samym końcu bossa. W trakcie rozgrywki natkniemy się też na kapliczki zapewniające szalone czasowe wzmocnienia, takie jak nieśmiertelność czy aura błyskawic.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2013-11-09 16:33:53
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow